Meteen naar de content

Gratis Verzending vanaf €25!

Vóór 16.00 besteld is vandaag verzonden!

#StudioMoos

Land/regio

Studio Moos

Welkom terug!

Inklapbare content

Veelgestelde vragen

FAQ

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van Studio Moos?

Voor vragen, opmerkingen of assistentie kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@studiomoos.nl of via de chat. We staan klaar om je te helpen!

Wat zijn de verzendopties en levertijden?

Alle bestellingen vóór 16.00 worden dezelfde dag verzonden met PostNL, in principe heb je deze dan de volgende dag in huis afhankelijk van PostNL. Voor meer informatie, bekijk onze Verzending en Levering pagina.

Wat is het retourbeleid van Studio Moos?

We streven naar 100% klanttevredenheid. Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons opnemen voor een retourzending of omruiling. Lees ons Retourbeleid voor meer informatie.

Bieden jullie personalisatiemogelijkheden aan?

Op dit moment bieden we geen personalisatiemogelijkheden aan, maar we zijn altijd bezig met het uitbreiden van onze collectie en diensten. Houd onze website en sociale media kanalen in de gaten voor updates!

Zijn de sieraden van Studio Moos nikkelvrij?

Ja, al onze sieraden zijn nikkelvrij en vervaardigd met hoogwaardige materialen. We streven naar kwaliteit en comfort, zodat je met vertrouwen kunt dragen.

Hebben jullie een fysieke winkel waar ik de sieraden kan bekijken? 

Op dit moment hebben we geen fysieke winkellocaties. We verkopen uitsluitend onze prachtige collectie online via onze website.

Zijn de sieraden op jullie website op voorraad?

Ja zeker! We streven ernaar om onze voorraad op onze website zo accuraat mogelijk bij te houden. Als een artikel tijdelijk uitverkocht is, wordt dit duidelijk vermeld op de productpagina. Stuur ons gerust een berichtje als je meer informatie wilt over de geschatte beschikbaarheidstijd van een specifiek item. We helpen je graag verder!

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of onvolledig is aangekomen?

Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice als je bestelling beschadigd of onvolledig is aangekomen. We zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingnummer waarmee je de status van je zending kunt volgen. Je kunt ook inloggen op je account op onze website om de status van je bestelling te bekijken.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

De verzendkosten zijn afhankelijk van je locatie en de gekozen verzendmethode. Tijdens het afrekenen worden de verzendkosten duidelijk weergegeven voordat je de betaling voltooit. Alle bestellingen boven de €25 worden gratis verzonden!

Andere vragen?

Back to top
Home Shop
Verlanglijst
Inloggen
×